sobota, 24 listopada 2012

Saturday *.*

Hej kochani :*
Jak Wam mija sobota? U mnie masakra. Myślałam, że na dzisiejszy dzień coś ciekawego się ogarnie, a tu jedna wielka LIPA. Źle się czuje, mój ból gardła i zanikający głos powracają, jak co roku w okresie jesień/zima. W domu się nudzę, a wyjść, nie wyjdę, bo jeszcze mi się pogorszy.
Od kilku godzin czeka na mnie sprzątanie pokoju. mój artystyczny nieład, trzeba jakoś uporządkować :D

Od dłuższego czasu, jaram się tym, żeby zrobić w pokoju ścianę z obrazami  Marlin Monroe. Jednak nie wiem kiedy to nadejdzie.  Mam nadzieję, że po świętach będe mogła Wam się pochwalić moją ścianą. :D

Bardzo podobają mi się również takie dodatki :
Zrobiłam podobne wieszając zdjęcia nad łóżkiem :D
Zdjęcia

Ostro jarają mnie też lampki w pokojach, świetnie to wygląda:
...

a tu macie coś świątecznego, trzeba przyznać - robi wrażenie ;)
♥♥♥


By Agg .

1 komentarz:

  1. Ale te lampki są śliczne *_*.

    Mi osobiście się podobają właśnie takie zdjęcia . :)

    OdpowiedzUsuń