wtorek, 26 listopada 2013

# INSPIRATIOOOOONS




Hej, postanowiłam dziś napisać post :)
Mam trzy dni wolnego z powodu próbnych matur, więc mogę wylegiwać i wygrzewać się w domu :) Wpadłam
też napisać post, tak to jest jak jest nadmiar wolnego czasu :) A siedząc przy herbacie pisze się mega dobrze :)
w dzisiejszym poście będą inspiracje. W internecie można znaleźć wiele rzeczy, które nas odzwierciedlają, którymi możemy się wzorować,  wpadają w oko.  Tu macie kilka moich :




....





*.*

tumblr_msermndDyT1rk88qlo1_500.jpg

tumblr_mwaq7sj5wv1s0bkmao1_500.jpg

tumblr_mukccxZBb91qivmzpo1_500.jpg



Jest tego więcej, ale i tak nikomu nie chciałoby się tego oglądać, trzymajcie się :)

4 komentarze:

  1. Fajne inspiracyjne zdjęcia, fajne.
    Najbardziej podoba mi się ta spódnica z ostatniego zdjęcia. Urzekająca :)

    Zapraszam do siebie:
    sysiakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie na zdjęciach sa mega<3 obserwujemy? http://patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, bardzo fajnie piszesz i masz ciekawy blog na pewno będę wpadać częściej. :* Może obserwacja za obserwacje, to w sumie fajna sprawa, jeśli tak to poprostu obserwuj, a ją zrobię to samo. Jeszcze raz fajnie tu <3 Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULACJE ! Zostałaś nominowana do LBA szczegóły u mnie http://nerreza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń