piątek, 7 grudnia 2012

Coraz bliżej święta . . .

Siemaneczko kochani *.*
Długo tu nie pisałam ale będziemy to nadrabiać niestety zachorowałam na coś nawet lekarz nie był w stanie mi powiedzieć co to jest o.O nie miałam sił nawet wstać ...  Ale na szczęście po długim czasie czuję się jak nowo narodzona  . Jak wam minął 6 grudnia ? : ) Mi świetnie nie poszłam do szkoły pomimo , że czułam się już całkiem dobrze  . Jak wstałam to za drugim razem się kapnęłam , że mam coś w butach . HEHE   .  U mnie już spadło trochę śniegu chciałabym więcej na ale cóż  >.<
Niestety wcale się nie przygotowałam na zimę nie mam kurtki zimowej ani butów . Fatalnie ! Muszę w niedziele wyskoczyć na mini zakupy .  Święta zapasem a więc dodaję jakieś zimowe focie .



































by Natt  .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz