środa, 19 grudnia 2012

Włoski *.*


Hej kochani ; *

Jestem już praktycznie zdrowa ale i tak siedzę w domu jedynie w piąteczek pójdę do szkoły na wigilie klasową strasznie stęskniłam się za niektórymi mordkami  ; * . Razem z przyjaciółką nie lubimy dzielić się opłatkami uważam , że z niektórymi osobami jest to sztuczne . Wymyślałyśmy , że przez cały czas ten którzy inni będą dzielić się opłatkami my będziemy  udawać , że cały czas mówimy sobie życzenia itd . chcemy uniknąć tego szajsu  . Jutro zamierzam się przejść po najbliższych sklepach i znaleźć coś ciekawego dla pewnej osóbki mam nadzieję, że moje skromne lenistwo mi na to pozwoli . Jutro również piecze ciasto na wigilie klasową  .

Dziś chciałam pokazać wam parę filmików które pokażą wam jak zrobić ślicznego koka w łatwy sposób . Polecam ponieważ sama robiłam i pomimo moich cienkich włosów udało się !  Nie miałam pojęcia , że z moich cienkich włosów uda mi się zrobić naprawdę sporego koka .
 Na dowód dodaję moje zdjęcie   :






Linki do filmików :

1 filmik
2 filmik
3 filmik


Koczek zrobiony na zdjęciu robiłam na podstawie 1 filmiku : )


PS : Gwałcę replay tej piosenki ♥

KLIK


by Natt .













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz