niedziela, 30 grudnia 2012

Cześć kochani !
Wczoraj wybrałam się na zakupy odwiedziłam z ponad 100 sklepów jest teraz tyle wyprzedaży , że zachęcam was żebyście pojechali na zakupy ! Również po nowym roku będą przeceny ale wiąże się to również z tym , że będzie sporo ludzi . Dzisiaj rano wybrałam się na giełdę w poszukiwaniach kurtki oraz butów . Niestety nie znalazłam żadnej kurtki były same płaszcze kolorowe oczywiście polecam je ponieważ świetnie można się wyróżniać z tłumu niestety na bardzo mroźne dni nie nadają się wcale . Pokaże wam co zakupiłam wczoraj oraz  dziś :















Nie są to buty na zimę chyba , że taką ciepłą bez śniegu ani deszczu . Kupiłam je z myślą o ciepłej wiośnie . Panterka naprawdę nadaje im świetnego dzikiego charakteru . Są to buty typu skate nadają się do każdego typu rurek dżinsowych .



Szalik kupiony za 30-45 złotych ( nie pamiętam dokładnie )
Świetnie pasuje do moich rękawiczek ( niżej )







Rękawiczki 20 złotych .
Wzór ? Znany chyba każdemu jest teraz bardzo modny tej zimy .





Są świetne ponieważ są bardzo grube i na typową bitwę na śnieżki nadają się idealnie !

No i na reszcie moje śliczne zimowe butki  tylko za jedyne 50 złotych !















Wyglądem przypominają buty te które są na koturnach lecz ja na szczęście znalazłam na płaskiej podeszwie są bardzo wygodne i śliczne !





  by Natt .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz