środa, 16 stycznia 2013

Powrót , nowy początek ?

Cześć!
Przepraszam bardzo , że również mnie tu nie było przez dłuższy czas strasznie chorowałam , problemy a nie dawno wyjechałam w góry ! Niestety najgorsze było to iż zapomniałam wziąć aparatu na szczęście miałam jeszcze ten w telefonie + tata miał swój aparat . Postanawiam coś zmienić w swoich notkach . Będą tutaj pisać również o swoim  życiu prywatnym i nie tylko . Od pewnego czasu zaczęłam się interesować fotografią . Tata mi dał swój drugi aparat (  cyfrówkę ) szkoda , że nie lustrzankę ale w końcu od czegoś trzeba zacząć .  Przy okazji założyłam swojego bloga żeby tutaj nie za bardzo zaśmiecać bloga swoimi zdjęciami które nie zawsze są dobre no bo przecież początku są trudne.  Myślę nad jakąś zmianą wyglądu bloga .

Zdjęcia z gór  ( aparat - telefon  ) :










by Natt .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz