piątek, 25 stycznia 2013

Naszyjniki

Cześć Wam :* Jak ferie? Spedzacie je w jakiś fajny sposób? 
Ja zachorowałam i chyba wszystkie moje plany przepadną, 
ale staram się, żeby tam nie było. Siedzę w domu i się grzeje :)
Mam chęć wybrać się do kina na PIŁĘ MECHANICZNĄ 3D,
 lubie horrory, a w 3d to wgl. byłoby fajnie :D


Ale dosyć o mnie, chciałabym pokazać Wam dzisiaj różne rodzaje wisiorów, które bardzo mi się podobają. Mam zamiar któryś z nich sobie zamówić :)



Niesamowity naszyjnik z kolcami, jest zachwycający :)



Naszyjnik z zegarkiem. Pasuje do prostego ubioru, jest w nim coś co przykuwa moją uwagę. :)




Sowa- wg. mnie to już troche oklepane, wszędzie sowy. Ta jedyna coś w sobie ma i świetnie się prezentuje


Naszyjnik w rockowym stylu, świetny.


Piękny naszyjnik w stylu retro :)


Naszyjnik Kolia- kołnierz. Absolutny MUST HAVE tego sezonu :)


Naszyjnik CHOKER COLLAR



Allegro daje przeogromny wybór w naszyjnikach, 
każdy znajdzie tam coś dla siebie. :D 
Ja sama zastanawiam się nad kupnem,
 gdy się na coś zdecyduje poinformuje Was o tym. :)
Miłego dnia :*

1 komentarz:

  1. http://clau-deen.blogspot.com/ Jeśli ci się spodoba , zostaw po sobie jakiś ślad :)
    Na pewno się odwdzięczę :3

    OdpowiedzUsuń