sobota, 19 stycznia 2013

Ferie / Włosy

Hej Kochani, mam bloga na własność, ponieważ Natalia doszła do wniosku, że sięw tym nie odnajduje, może mnie się uda. Nie poświęcam temu zbyt dużo czasu- wiem. Technikum ekonomiczne to nie jest łatwa sprawa, a tym bardziej w szkole, do której uczęszczam. Nauka, nauka i nauka :)
Cieszę się, że nadeszły w końcu ferie, odpocznę trochę, poświęce je bliskim i przyjaciołom :)
Chcialabym iść na jakieś zimowe zdjęcia, może wyciągnę na nie siostrę :D

W poniedziałek czeka mnie fryzjer. Rozjaśnianie i ścinanie włosów.
Obecnie mam czarny kolor, ciężko jest z niego zejść, więc rozjaśniam na brąz. Fryzjerka użyje do tego farby L;OREAL paris Preference. Mam nadzieje, że bedzie można na mnie patrzeć. :)

Wybierając kolor farby, w głowie miałam kolory tj:










Te odcienie brązów spodobały mi się najbardziej, a Wam które się podobają?. ;)

Po mojej przemianie pokażę Wam jak to wygląda :D

1 komentarz:

  1. beautiful shots!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń